Måndag

Ny vecka, nya tag och ännu lite närmare julen! Känns som om allt jag kan tänka på just nu är hur mycket jag längtar efter december och att jag ska få börja julpynta. Eller okej, jag har ju faktiskt inte kunnat hålla mig. Min älskade nyinköpta "Ullaredstomte" pryder ju redan vårt hem där den står i all sin prakt på byrån. Lite halvt undangömd för att inte väcka förargelse på grund av att det egentligen är för tidigt, men väldigt älskad!

I helgen som gick var det mycket jobb. Jobbar ju som jag berättat tidigare varannan helg, vilket är helt perfekt att kombinera med plugget. Dessutom är det en välkommen inkomstkälla som kan dryga ut min studentplånbok en bit! Nu i helgen var det riktigt mycket folk i varuhuset, och det var så kul att se att så många passade på att inhandla julgrejer och pynt. Passa förresten på att uppdatera ert jullager medan det fortfarande finns chans - det är begränsad upplaga!

Nu ska jag återgå till pluggandet och alla siffror. Idag är det ganska ungefär precis en vecka kvar till tentan, så nu gäller det att få koll på alla uträkningar, regler och kontonummer. Kan åtminstone se fram emot att det är "Ensam mamma söker" på tv ikväll, vilket ska ses tillsammans med Kicki och Isabella. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback