Jäkla brickor.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Började känna det i eftermiddags och just nu känner jag mig riktigt eländig. Det har brutit ut snabbt alltså!

Mycket därför har min kväll varit extremt lugn... eller inte! Vid närmare eftertanke har det utspelats ett drama utan dess like innanför våra väggar. Björn och jag har nämligen utmanat varandra på ett par rundor Wordfeud, och som de maniska tävlingsmänniskorna som vi är har vi naturligtvis gått in för det med 100%.

Glada tillrop har varvats med ilskna protester och vid ett svagt tillfälle väcktes min vrede till den milda grad att jag nästan blev lite rädd för mig själv. Argsint hasplade jag nämligen ur mig att jag minsann skulle DÖDA stackars Björn om han la alla sina bokstäver samtidigt igen.

Numera en klassisk kommentar som förmodligen kommer citeras världen över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback