En kväll i Ängelholm

I förra inlägget lovade jag dyrt och heligt att jag skulle bli bättre på att ta bilder när det händer roliga grejer. Sagt och gjort: i helgen som gick var både vi och min kamera på Evelinas och Santis inflyttningsfest!

Kvällen kan summeras enligt följande: en supertrevlig och spanskinfluerad afton med ett grymt musikquiz (där jag och Rebecka stod som otroligt malliga vinnare i slutändan!), en mycket spännande vinprovning med sommelier, gäster som först hamnade på fest hos fel Evelina (ja, där fanns tydligen en namne i samma hus som också passade på att ha fest samtidigt!) och två poliskonstaplar som slutligen knackade på dörren efter klagomål om höga ljudnivåer. En kväll som innehöll det allra mesta, med andra ord!

Efter ett argt brev i inkastet dagen efter är Evelina och Santi dessutom hjärtligt välkomnade av sina grannar. Tack för en jättetrevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback