Effektiva torsdagen

Idag har varit en effektiv dag. Jag gick upp tidigt imorse för att plugga på typtentorna inför tentan på tisdag, dagen fortsatte med ett gympass framåt eftermiddagen och nu ikväll har jag varit hos Sandra och Anders i Lund för Bingolottos storslagna 20-års jubileum. Åh, vad nostalgiskt att återse Loket, Bingoberra och de gamla lyckotavlorna! Med vinsten var det sämre - jag var ett nummer ifrån att bli miljonär, men bättre än så blev det aldrig. Tack för en himla mysig kväll!

Och ja just det, jag har även passat på att besöka premiäröppningen för kvarterets "nya" renoverade Willys Hemma-butik. Samma idé slog ungefär alla andra invånare i vår del av stan, och jag skojar inte om jag säger att jag stod i kö i säkert 15 minuter. Ett paket Zoegas julkaffe letade sig ner i min kundkorg och jag kan pricka av ännu en dag med avverkade förberedelser för julen. Summa summarum har det varit en riktig medelsvensson-dag med både Bingolotto och plikttroget vallfärdande till snabbköpet. Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback