We love Ernst!

Världens bästa Ernst har varit mitt frukostsällskap på balkongen denna morgon. Något oförlåtligt missade jag nämligen säsongspremiären av programmet förra veckan, så väl är det ju att playen finns att tillgå.

Man kan nog säga att Ernst Kirchsteiger spelar en ganska stor roll i min familj. Min kära far har fått utstå otaliga gliringar om denna händige man, det kastas ofta kommentarer såsom "åh, vad han är duktig, den där Ernst!" och i julas klädde min syster in huset med stora tidningsurklipp med budskapet "Ingen jul utan Ernst!".

Vinter eller sommar spelar ingen roll, men så länge sommaren är här med sin underbara värme passar jag på att njuta kungligt. Ingen sommar utan Ernst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback