Tid att komma i kapp!

Längesen jag bloggade, jag vet. Sedan i fredags har det mesta rullat på i ett ganska högt tempo. Fredagen innebar en genomlyckad inflyttningsfest, i söndags spenderade vi kvällen i Ängelholm med Evelina och Santi, och sedan har jag jobbat ganska mycket. Naturligtvis har det roliga lite hamnat i skuggan av det fruktansvärda som inträffat i Norge. Helt ofattbart, och mina tankar går till alla de som drabbats av det hemska som har hänt.

Idag har jag en ledig dag som ska spenderas med sånt som man vid jämna mellanrum måste ta sig tid att göra. Tvättid, även kallat, och mellan tvättarna tänkte jag även passa på att läsa ut de sista rafflande sidorna av den oerhört spännande deckaren Tusenskönor. Kristina Ohlsson kan sin grej!

 


Bild hämtad från
Adlibris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback