Det bästa utav nollningen

Den senaste veckan har varit så extremt rolig och händelserik och intensiv att jag inte finner ord för det. Det har varit en riktig hejdundrandes nollningsvecka för mig som alldeles grön student på service management-programmet på Campus Helsingborg. Herrejävlar vad mycket roligt jag har varit med om, och inte är det slut på tokigheterna heller!

Jag har lärt känna en hel drös med härliga människor, jag har tuperat mitt hår och börjat förfesta en måndag klockan tre, jag har dansat på både bord och stolar till David Guetta, jag har gjort kullerbyttor på Kullagatan och fått ett gäng socialdemokrater att sjunga Främling, jag har turat bort till Danmark och promenerat skrattandes genom staden, jag har stämt in i skönsång och spelat upp sketcher under höga skrattanfall, jag har fått ett tak i huvudet och min mobil har blivit stulen.

Förutom det där sista har det varit riktigt, riktigt roligt. På tisdag blir det nollningens final i form av Oscarsgalan, och det kommer med allra största sannolikhet att bli en kväll att minnas. Jag känner på mig att detta kommer bli en riktigt härlig höst med en massa nya intryck, lärdomar och nya bekantskaper - och det känns riktigt underbart!

Jag tror jag hittat hem!
  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback