Ego, ego, ego!

Jag rider på en framgångsvåg och jag trivs sjukt bra med det. Snart har vi gått halva terminen - helt sjukt! halva terminen! - och jag måste säga att jag känner mig riktigt jäkla nöjd med min insats så långt. Egentligen tycker jag inte om att skryta, men är det tack vare sin egen insats och om man själv har gjort sitt yttersta för att nå dit tycker jag nog att man kan unna sig lite egoboost nån gång. Så därför gör jag det: högsta betyg på allting jag har gjort i kursen så långt! En fenomenal dugga med högst poäng av alla, en minst lika bra tenta där det (trots den invecklade ekonomidjungeln) kammades hem ett starkt VG och en stor portion lättnad, och nu senast under gårdagen blev det bäst resultat av samtliga som skrivit den där analysen. Det känns som om jag satt ett världsrekord!

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Du är jätteduktig Linda,vi är mycket stolta över dej. Kram

2010-10-16 @ 16:54:10
Postat av: Sandra

Snacka om skryt!!!

2010-10-16 @ 17:32:23
Postat av: Anonym

Jag instämmer med mamma och pappa, super super superbra jobbat<3

2010-10-16 @ 22:55:19
Postat av: Mona

Det förstod du nog att det var jag som skrivit inlägget ovan, eller hur

2010-10-16 @ 22:56:18
Postat av: Björn

Du är bäst i världen! :D:D:D:D

2010-10-16 @ 23:04:54
Postat av: eddo

Du är bäst! Och fin! Puss

2010-10-17 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback