Sagt och gjort

- Detta börjar likna Tre Kronor! Titta, nu stänger hon dörrarna!
- Det fattas bara att han där kommer in, vad hette han nu? Sten Frisk?
- Eller han där som låg i koma, sedan satt i rullstol och sen skulle bli återupplivad?
- Är det nån som skriker "Hej Jesus!" är det bäst att vi drar härifrån illa kvickt!

- Kom igen nu! Det händer något! Upp på stolen - jag tror det är en happening!

- Vi ska ha två coca-groggar!
- Jajamen! 40 spänn blir det - och du kan få ett glas vatten på köpet!
- Månsson, Månsson! Vart är mätglaset? Jag tror att vi har sålt vårt mätglas!!


Ja, gårdagens 80-talsfest var verkligen en minnesvärd afton! Med våra debuter som bartenders (eller kanske bartendrar?) slår jag vad om att vi gjorde succé på stället. Kanske är det inte konstigt att jag nu är fullständigt slut efter en hel helgs jobb, dessutom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback