Obeskrivlig lycka

Just nu är jag så glad och så lycklig att jag inte finner ord för det. Att äntligen få rätsida, att äntligen få det bekräftat och att äntligen ta steget ditåt. Ja, utan att avslöja för mycket (tro mig, tids nog får ni säkert veta det) kan jag bara säga att det känns som om en blytung sten har fallit ner från mina axlar.

Idag har varit en surrealistisk dag, och jag tror nästan inte att det händer. Det känns som om jag är med om det, och ändån liksom inte, på en och samma gång. Om precis exakt en månad är det dags, och jag kan nästan inte fatta det. Efter två års ovisshet och oro är det äntligen beslutat. Jag är totalt jävla överlycklig - men samtidigt nervös - på en och samma härlig gång!

Kommentarer
Postat av: Emmi

???

2010-06-01 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback