För jag är rätt bra!

Idag har jag skrivit mitt (förhoppningsvis!) allra sista matteprov. Aldrig hade jag väl, då jag påbörjade en knagglig start i mitten av november, trott att denna dagen skulle komma och att jag skulle ta mig helskinnad igenom - men se vad man kan göra med lite jävlar anamma och en stor portion vilja! Inte hade jag trott att det skulle gå så bra heller, och det prov som jag fick alla rätt på är fortfarande något som jag egoboostar med.

Kretsen är nu sluten (jag var nära på att skriva sletsen är nu kruten) och jag har gjort vad jag har kunnat för att påbörja det jag verkligen vill göra. Ansökningen till service management tourism är sedan ett par veckor inskickad, och efter kursen jag har läst under våren känns det verkligen som om jag hittat hem. Med ett enda ynka fel på första tentan och bäst resultat av alla (!) på den andra tentan - ja, just nu känns det faktiskt som om man får lov att skryta - känner jag mig verkligen peppad på att fortsätta. Först och främst ska jag däremot ha en lång och skön sommar med alltifrån en massa jobb till förhoppningsvis nån resa och en massa sommarmys, och det ska bli så jäkla härligt. Två ynka veckor till - sen så är det sommar!




Himla gammal bild sedan jag knappt visste vad världen var, men ack som jag känner mig precis så här idag:
som om jag satt ett världsrekord.
Hajj fajv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback