En härlig kväll i Råå

Dagen idag har avrundats på bästa sätt med en promenad i urmysiga Råå. Under mitt hittills 21-åriga liv har jag spenderat otaliga somrar där ute, och när jag idag återigen styrde stegen över stranden funderade jag plötsligt över om jag, då jag var liten, någonsin trodde att jag skulle bo där när jag blev "stor". Roligt tyckte jag det var i alla fall!

Det blev alltså en härlig kvällspromenad längs stranden och in mot hamnen där vi åt på en jättegod restaurang ute på piren. Jag och min älskade delade en toast skagen till förrätt och åt sedan en alldeles underbar spätta medan vi kollade ut över havet - och det var verkligen vardagslyx på hög nivå! En alldeles underbar onsdagskväll, med andra ord.


Min iPhone envisades med att ta väldigt mörka bilder, men det var väldigt soligt och vackert i verkligheten...


Vi såg en båt som hette Git (ja mamma, men det blev en väldigt liten skylt på denna bilden)


Vi passade på att stanna till i den stressfria zonen...


Tur var det ju att man valde att komma hit på helt rätt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback