Känn ingen sorg för mig Göteborg

Redan har det hunnit bli onsdag och jag har ännu inte kommit till skott att återge ett enda ord sen helgen i Göteborg. Vi hade verkligen en sjukt härlig och underbar tjejhelg med en himla massa roligt, och för att inte göra inlägget allt för långt drar vi några höjdpunkter plus en massa bilder. För vad sägs väl om:

  • fredagens rafflande bowlingkamp då jag efter en minst sagt knagglig start fick expertråd av Joppe, vilket resulterade i att jag - till allas stora förvåning och min allra största glädje - gick och vann hela skiten
  • lördagens förfest då bästa Anna Bergendahl vann melodifestivalen men den mest frekventa allsången blev Manboy
  • förfesten som efter både Babar och andra upptåg fortsatte på en spårvagn där ett gäng skånetöser sjöng både högt och länge på alltifrån snapsvisor till
  • "Manboy manboy, you can be my manboy - there's no halo 'round my elbow..."
  • utgången på Chalmers vars tema mellanstadiedisco tog oss med på en nostalgitripp till såväl fiskedamm som "Du är så yeah yeah, wow wow"
  • våra framgångar vid fiskedammen, vilket slutade med att jag efter att ha trott det var ett kastspö jag fått tag i lyckades slå spöet rakt i skallen
  • Emmis militäriska sida då hon likt en ilsken general basunerade ut ostmacksordrar och nattamat
  • Nillas hastiga och lätt abrupta uppvaknande genom att få osten rakt i nyllet
Jag skulle kunna fortsätta i en oändlighet. Tack för en magisk helg, mina underbara vänner!






Kommentarer
Postat av: Emilia

vi åker igen Linda, nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback