Måndag

Ny vecka, ny måndag, nya tag! Hittills av min måndag har jag hunnit med en föreläsning om upplevelsens historia, vart på bokrea med Chris och investerat i en bok om bästa ABBA. Den litterära rektangeln kommer passa alldeles utmärkt bredvid cd-boxen, och efter en snabb kik i bokhyllan kommer det inte råda några som helst frågetecken kring vilka band mitt hjärta bankar lite extra för. Det är nästan så att jag vill sätta igång Mamma Mia-filmen nu på direkten!

Musikaliska utsvävningar får dock vänta för stunden. Här och nu blir det nämligen jobb med PBL-caset om kulturarvsturism som ska vara klart i nästa vecka, så nu gäller det att allt mitt material jag plockat ut kan sättas ihop och börja bilda meningar. En kaffe på det och saken ska va' kirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback