En efterlängtad comeback

Igårkväll var det säsongspremiär för de minst sagt efterlängtade Hollywoodfruarna, och under tio veckor framöver kommer vi kunna ta del av deras äventyr. Naturligtvis satt jag bänkad framför tvn med ett stort leende på läpparna och skrattade hjärtligt åt deras fullt normala vardag. Jag måste säga att jag kände största medlidande för Maria Montazami då hon blev smärtsamt medveten om att hennes favoritläppstift hade slutat tillverkats - eller som man brukar säga: hade blivit discontinued. Vilket betyder att det "absolut inte kommer göras ett enda läppstift till", och då sätter ju paniken in. Jag hoppas alltså verkligen att det löser sig för fröken Montazami.

Alldeles strax ska jag bege mig på en shoppingtur tillsammans med mina föräldrar. Kanske skulle jag ta och investera i en tofs eller två (eller, vilket låter betydligt elegantare, tassel). Jag har nämligen hört att allting blir så exklusivt med tofsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback