Sista dan i skolan

Nu är sommaren verkligen här! Idag träffades jag, Edona och Sofia redan klockan tio - alltså ganska precis fem timmar innan vår redovisning och opponering skulle gå av stapeln - och naturligtvis var vi klara med förberedelserna långt innan klockan ens hade slagit elva. Därefter hade vi alltså en himla massa timmar att spendera, och därför satt vi ute i solen och njöt av sommaren och värmen. Mycket därför är jag nu en tvättäkta kopia av en polkagris: ena sidan av armen är nästintill kräftröd, medan sidan som var i skuggan är vit som ett spöke. Jag har försökt att fånga det hela på bild, men jag antar att det hör till sådant som helt enkelt ter sig bättre i verkligheten.

Hur som haver gick vår redovisning och opponering riktigt, riktigt bra. Nu återstår bara några mindre korrigeringar, och sen så är det sommarlov. Denna terminen har varit riktigt rolig, intressant och lärorik, och samtidigt som jag har blivit ännu säkrare på mitt val för vad jag vill plugga vidare till, så har jag även träffat alldeles underbara människor. Det hade inte kunnat varit bättre!

Kvällen har sedan tillbringats med min älskling med en tur på Väla. Vi drogs båda med av sommarvärmen och investerade i vars ett par flipflop, så nog ska det tillbringas en och annan solig dag på stranden med en massa sand emellan tårna. Hoppas verkligen på en finfin sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback