Kommande helgen

Det är en härlig helg som jag har framför mig! I detta nu är jag i full gång med att göra mig i ordning inför kvällens personalfest, och det kommer med allra största sannolikhet att bli en megarolig kväll! Med tanke på förra årets personalfest i form av kräftskivan hos Tomas kan det sluta hur som helst - folk som dansar på bordet, kraschade partytält och dans till SMK i bara strumplästen till långt in på småtimmarna. Ska bli riktigt roligt!

Trots en personalfest så finns det dock en morgondag. Om jag känner mina kollegor rätt så kommer vi att vara en ganska miserabel syn på jobbet imorgon, men vår förhoppning är att svenska folket stannar hemma för att kolla det kungliga bröllopet och därmed slipper våra bakfyllenunor. På kvällen blir det sedan födelsedagsfirande hos min kära granne Edona, och tur är det ju att vi har nära hem eftersom att vi ska upp rent okristligt tidigt sen på söndag morgon.

För vad händer då på söndag? Rom händer på söndag! I tidiga ottan tar vi båten över till Helsingör för att därifrån ta tåget till Kastrup och flyget till Italien. Därmed blir det här förmodligen det sista inlägget ni läser fram tills dess att vi åter andas svensk luft på torsdag eftermiddag. Fram tills dess följer ni ju självklart oss på resdagboken - knappra in resenären "brumme" på hemsidans sökfält så får ni följa med i blogginläggen. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback