Alla vägar bär mot Rom

Efter en riktig kanonhelg med sommarvärme och solsken har vi nu återgått till den normala svenska sommaren med moln och ösregn. Helgen som har gått har verkligen bjudit på sommar på hög nivå - fredagskvällen bjöd på en mysig grillkväll i Harlösa hos mamma och pappa, medan lördagen och söndagen tillbringades på jobbet på en stekhet Sodexoservering.

Hann dessutom med en biokväll med Chris där Sex and the City 2 stod på agendan, och det kändes verkligen som om man återsåg ett gäng av sina vänner. Åh, vad jag älskar Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte - fattar inte varför den dåliga kritiken har haglat så tätt i recensionerna. Se den!

Sa jag förresten att vi bokat resa till Italien? Den 20 juni åker jag och Björn äntligen iväg på vår efterlängtade resa till den eviga staden Rom, och det ska bli så jäkla roligt! Jag längtar som en tokig och vill mest av allt att det ska vara dags att boarda flyget, kasta på sig sandalerna och den blommiga klänningen, flanera runt på piazzorna och se stadens alla underverk. Längta, längta, längta!


Här ska jag kasta mynt som bara den - turistigt eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback