Söndag

I detta nu är studiebesöks- och intervjuarbetet klappat och klart inför morgondagens redovisningar. Skönt är det, riktigt jäkla skönt är det, eftersom jag börjar bli mer än trött på själva kursupplägget. Jag tror att jag hade lite för  höga förväntningar än vad som i själva verket infriats, men med en vecka kvar (och en ruggig, hemsk, horribel tenta nu på torsdag) är det bara till att maxa sista rycket. Läsa lite mera, anstränga sig med det allra sista och kämpa ännu mera.

Ikväll blir det dock ett desto roligare schema än det varit under dagen. Då stundar det nämligen bio i form av Avatar tillsammans med min älskade, och det kommer bli ett utmärkt avslut och markering utav jullovet. Den har dessutom fått riktigt bra kritik, både av vänner och av mera inbitna och yrkesmässiga filmfantaster, så mina förväntningar är riktigt höga. Punkt slut nu, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback