Permanent Monday

Redovisningen är avklarad och endast en dag återstår av religionskursen. Exklusive två tunga dagars plugghysteri inför tentan på torsdag, och jag är väldigt kluven. Ena stunden känns det som om jag har hyfsad koll på vad jag borde kunna medan jag den andra stunden känner mig fullständigt hopplös och totalt omotiverad. Man kunde ju hoppas på att det förstnämnda skulle ta överhanden.

För att lätta upp i den tentatyngda januarikylan har jag därför omgett mig av ett positivt energifält. Detta har gjorts genom en investering i ett par nya stövlar (långt om länge sedan de förra paren slets både sönder och samman under strapatserna i Prag) och jag är fullständigt förälskad. Jag tror nog man kan köpa lycka.

Kommentarer
Postat av: Linusalbertine

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback