På tillfrisknadsfronten intet nytt

Förkylningen har satt sig och det är inte mycket bättre än det var igår. Febern verkar flimra, halsen den smärtar och hela kroppen gör i stort sett ont. På det hela taget känner jag mig riktigt eländig, och just nu hoppas jag på en snabb tillfriskning så att jag snart är på benen igen.

Dagen idag har därför inte varit allt för hektisk. Unnade mig en lång sovmorgon under det varma täcket, stapplade upp och gjorde frukost med te och min kära morgonrock, slötittade på Travel Channel och läste lite böcker. Känner mig ruggigt effektiv och ambitiös som redan plöjt igenom kapitlena inför morgondagens föreläsning och säkert läst närmare halva boken vi ska ha till seminariet i nästa vecka. Får man egentligen vara så pass positiv till utbildning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback