Nöjd, nöjd, nöjd!

Tentan är nu skriven och jag är jäkligt nöjd med min insats. Det visade sig att min panikartade oro inte hade varit särskilt befogad eller nödvändig, och med sista ordet skrivet kände jag mig sjukt tillfreds med tillvaron. Jag har alltid vart en sån där människa som sitter kvar längst av alla när det är prov och tenta, den som skriver så att pennan glöder och som börjar tänka nerviga tankar i stuk med "jäklar Linda, tänk på regnskogen!" när jag inser att jag är på sjätte pappret.
Nu känns det riktigt bra att ha religionskursen ur världen och istället kunna inrikta sig på sånt som man är intresserad av. På måndag nästa vecka börjar jag nämligen min nästa kurs i form av Turism och platsutveckling på Campus Helsingborg, och det ser jag verkligen fram emot.

Kvällen ska nu firas med att göra inget särskilt för att markera lugnet som har infunnit sig. Imorgonbitti stundar det ett efterlängtat Ikea-besök, och sen står helgen för vår dörr. U.N.D.E.R.B.A.R.T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback