"Jag har en känsla att i natt kommer bli en bra, bra naaatt!"

Igår var det en riktigt härlig tjejkväll med vild förfest hemma hos Nadja i Eslöv. Högtalarna fullkomligt dånade till tonerna från Jordin Sparks, I gotta feeling, nostalgiska studentflakslåtar och ett okänt antal repeats av Guettas Sexy bitch. Klockan tickade obönhörligt på och Julia och Ida begav sig av mot Loop Troop medan jag, Chris och Nadja tog en sväng inom B2 innan vi slutligen begav oss vidare mot Malmö.

Väl i Malmö var det Crown som blev vårt dragplåster, och väl på dansgolvet blev det shejk och moves till det att mina stackars stövlar sett sina sista dagar och Nadjas strumpbyxor endast var ett minne blott. Det är tecken på en riktigt livad kväll!

"Okej, vi gör oss fula på 3!"

 

Chrissan i kupén - är det bara jag som tycker att jag ser sinnessjukt rolig ut i fönstret?!



Nadja, värdinnan för kvällens förfest - tack för en sjujäkla rolig tjejkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback