Upp som en sol och ner som en pannkaka

Ända fram till klockan 16.00 har min tisdag varit helt fantastisk. Efter dagens föreläsning/workshop om hållbar turism åkte jag tillbaka hem till Lund för att möta upp Julia och Chris. Dagens höjdpunkt stavades nämligen Nova och en shoppingtur, och efter att Chris svurit på att inte snåla och att jag fått in mitt efterlängtade CSN på kontot hade startskottet gått. Jag kan väl inte påstå att det blev några omdömeslösa utsvävningar (det sparar jag till längre fram i veckan!), men jag gjorde verkligen ett lyckat fynd i form av min kavaj jag suktat efter länge. Jag fullkomligt jublade på HM!

Lyckan var som sagt var alldeles för kort. Kvällens middag hos finaste Johanna (som igårkväll åter nådde svensk mark efter att ha vart au-pair i USA och borta ifrån oss ett år) fick ytterst sorgligt ställas in på grund av snöstormen. Just nu är jag bara så uppgiven och trött på vintern att jag skulle kunna kräkas, och därför ska min kväll stavas depp med pepp i form av Cashmere Maffia som kom hem till mig i brevlådan. Är det något som kan pigga upp i vinterkoman är det sannerligen chicflic, och med god kritik och liknelser med älskade Sex and the City och Lipstick Jungle är förväntningarna mycket höga. Jag ser fram emot en riktig helkväll!

Kommentarer
Postat av: Asbjornjohanna

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback