Effektivitetens högvarv

Idag satte jag punkt för allt slit och släng och blev klar med reflektionspappret. Egentligen vet jag inte varför det heter papper och inte papper, alltså flera stycken, men samtidigt så är det ganska lika ord som lätt kan vara vilseledande. I vilket fall som helst har jag ju tampats med en PBL-uppgift som ska in i nästa vecka, så det känns riktigt skönt att ha den klar i tid (och med god marginal, dessutom!). Hoppas att min motivation och effektivitet håller i sig!

I övrigt har jag varit iväg en sväng på mattehandledning nu på eftermiddagen, och med prov i nästa vecka känns det som om jag är en bra bit på väg mot målet. Till en början var jag sjukligt skeptisk om jag skulle klara det eller ej, men på något sätt har jag snart hunnit halvvägs - och det känns riktigt bra. Har man bara någonting som morot tror jag nog att man kan lyckas med det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback