Julafton, juldagen och annandag jul

Då var jag hemma i Helsingborg igen efter ett par underbart mysiga dagar i Harlösa. Hade en riktigt härlig julafton där vi lyckligtvis kom iväg till Vollsjö och mormor och morfar, och därefter har det varit slappa dagar. Jag gav mamma första säsongen av Tre kronor på dvd i julklapp, och sedan julaftonsnatten har vi plöjt igenom avsnitt efter avsnitt av denna fantastiska tv-serie. Suverän!


Idag bar det av på mellandagsrea tillsammans med mamma och pappa. När vi fyndat klart vände jag hemåt i sällskap med en kofta och ett par nya vinterskor (mina nuvarande stövlar är nämligen alldeles massakerade av snö och is och slask), så på det hela taget var jag mycket nöjd med dagen.

Kvällen har sedan dess ägnats åt flyttpackning för fulla muggar. Imorgon får vi nämligen nyckeln till vår nya, undersköna bostadsrätt, och det ska bli så härligt att jag inte finner ord för det. Kanske ska jag gå och lägga mig nu så att det blir imorgon fortare?


Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Ja vi har verkligen haft en underbar jul

2010-12-27 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback