Freedom!

Ända sedan tentan skrevs i fredags har det känts som om jag fått mitt liv tillbaka! De gångna veckorna har nämligen vart fulla med nationalekonomi, konkurrenskraftsmodeller och lokaliseringsteorier, och nu är det bara så himla härligt att kunna göra något alldeles annat. Därför har jag tillbringat eftermiddagen med att lyssna på julmusik och att baka saffransbiscotti, och det kan jag lova var betydligt roligare.

 

På det hela taget är denna veckan en riktigt härlig sådan med en himla massa godbitar. Andra halvan av kursen har hunnit inledas med en vecka som i stort sett börjats och avslutats på ungefär samma gång, för då veckans föreläsningar har avverkats redan nu idag känns det hela ganska lugnt. Imorgon blir det jobb med Rebecka inför nästa veckas seminarium, och förhoppningsvis ska vi då få koll på både omvärldsanalys och SAS årsredovisning.

På torsdag väntar sedan en heldag på Torekovs Hotell och Spa för mig och min älskling. Jag fick ju nämligen ett presentkort där när jag fyllde år i våras och som inte kunnat utnyttjas förrän nu, så det ska verkligen bli hur härligt som helst med en dags lyxig avkoppling! För min del är det bokat en lerinpackning - inpackning i varm mineralrik lera där det under tiden ges en ansiktsrengöring, peeling och ansiktsmask. Behandlingen avslutas med en skön kroppsmassage - medan Björn har bokat den något mer maskulina "Tores muskelkur". Vi kommer säkert komma hem som två helt nya människor med hur mycket energi och kraft som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback