Det stavas najs

De senaste dagarna har varit ett par härliga sådana som tillbringats hos Emmi i Göteborg. I tisdagsmorse åkte jag och Månsson iväg på tidiga morgonkvisten, och sedan dess har vi haft en alldeles underbar liten minisemester i den stora staden. Det har hunnits med en och annan shoppingrunda, det har firats födelsedag så det stått härliga till, det har bowlats och gåtts morgonpromenader, jag har haft en urmysig fikastund med Emelie och lilla Moa, det har somnats i kuddhörnor och vi har hyrt in oss i en lastbil och dragit en sväng till Ikea. Kan det bli bättre än så här liksom?

Som om inte detta vore nog fortsätter morgondagen med ännu flera trevligheter. Då får jag nämligen besök av Iva från Vietnam som jag träffade då jag backpackade i Sydostasien, och som nu har mellanlandat i Sverige innan hon drar vidare för att plugga i Finland. Det ska bli så jäkla roligt att ses igen, och det känns nästan lite surrealistiskt att våra vägar åter korsas ifrån vars en sida utav jordklotet. Det är nog bäst att jag går och lägger mig snarast så att det blir imorgon jättefort!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Det var mysigt att ha er här!

2010-09-13 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback