Torsdag

Imorse träffade jag Sofia och Edona för att brainstorma idéer inför uppsatsskrivningen och Estland, men hur vi än försökte blev det mest en massa andra roliga samtalsämnen som kom upp till ytan. Trevligt var det hur som helst, och det ska bli så himla roligt att åka iväg på söndag!

Dagen fortsatte därefter med en tur på stan för lite fönstershopping, följt av att jag sedan vände hemåt och tog tag i projektet med att laga min cykel. Lägg märke till att det tagit mig över en månad att lämna in den stackaren på reparation sedan den minst sagt dramatiska färden utan däcket, och lägg därefter extra märke till det faktum att cykelmakaren faktiskt har sin verkstad i samma hus som det vi bor i. Man kan ju undra hur jag lyckats dra ut på det så länge.

Imorgon är det dags för valborg och vinet och cidern ligger redan på kylning. På morgonen blir det till att möta upp Nina och company och dra bort till Stadsparken, framåt eftermiddagen blir det Block Party och framåt kvällen ansluter Chris mot en än så länge okänd destination. Därför hoppas vi på soligt väder under morgondagen så att våren kan firas in på allra bästa sätt. Vi ses i parken alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback