Måndag

Nu är jag där igen. Tenta nu på fredag och jag tillbringar för närvarande mina dagar tillsammans med en skyhög trave böcker. Med tanke på förra tentans magiska resultat känns det som om jag har lite grann att leva upp till, så skulle jag va' onåbar och utom all kontakt så vet ni därför varför.

Naturligtvis är det självklart inte bara plugg som upptar mina vakna timmar. Idag har jag till och med hunnit med en promenad till Gastelyckan för att få reda på resultatet på mitt matteprov, vilket var ett glädjande resultat och precis den energi som jag behövde för den sista slutspurten.

Redan nu märker jag förresten att jag ändå tjatar vidare om plugg och skola (det är bara att inse - denna veckan har jag inget liv!), men såhära framåt kvällen var det ju ändå Hollywoodfruarna som vann kampen om min uppmärksamhet. Via smskorrespondens med Edona fastslog jag dessutom att jag och min kära pojkvän borde placera ett inramat fotografi på någon vägg på väg mot toaletten. Det kommer nämligen, helt enligt Maria Montazamis utsagor, att leda till att folk som frågar vart toaletten ligger kommer se det praktfulla fotot och med avundsjuka blickar kasta kommentarer såsom "oh, you look so gorgeous". Det är helt klart värt att spinna vidare på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback