Working class hero

De senaste dagarna har det hänt så mycket att jag inte hunnit skriva. Jag har varit med om en sönderstressad och ordentligt underbemannad helg på djurparken, det har bowlats i Malmö och slagits på tok för lite strikar, jag har blivit anställd och gått en utbildning på Nespresso (och känner numera till en hel del rolig kuriosa om just kaffe), jag har tokstädat på jobb och farit fram med Sirafan-hinkar i båda nävarna och sen så blev det tisdag. Och så har jag berikats med ytterligare ett nytt jobb. Helt av bara farten, liksom.

Igårkväll var det dessutom den mest underbara kvällen på mycket, mycket länge. Björn hade nämligen fått glädjande besked om att han kommer bli stationerad på flygplatsen i Ängelholm när han är klar med flygledarutbildningen på Sturup, och det faktum att han blir kvar här i Skåne gjorde mig så otroligt och gränslöst överlycklig. Detta firade vi på fin restaurang med magiskt god mat, och det var verkligen en alldeles underbar afton. Livet kan knappast bli mycket bättre än så här just nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh, kanon! Tacksam för alla tips! Du kanske hade haft tid för en fika nån gång de kommande veckorna? Sugen på att höra ännu mer om er tid där (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback