Sådant som jag gillar med hösten

Sommaren har passerat och hösten tagit vid. Det känns i vinden, det syns på träden och det hörs lite i luften. Det är en känsla av förändring, som om naturen liksom förbereder sig för mörkare tider och kyligare temperaturer. Just nu är det verkligen som att man kan ta på förändringen som kommer. Nu ikväll var jag ute i Skrylle och gick en lång runda, och det var verkligen hur härligt som helst att bara stega vidare och njuta av kvällssolen. Mycket snart kommer det att bli betydligt kallare och blåsigare, men fram till dess passar jag på att njuta. Än finns det dagar kvar med solsken.



Kommentarer
Postat av: Nora

Vad glad jag blir av att finna ännu en individ som ser det fina med hösten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback