Hösten när den är som bäst

Idag har jag tillbringat måndagskvällen tillsammans med mina juridikpolare i Jessicas genommysiga lusthus. Vi hade, med allra största säkerhet, ett alldeles klockrent exemplar av en höstkväll när den är som allra bäst. Det var rykande hett te, hemmagjorda scones, underhållande livsuppdateringar och skratt så det nästan gjorde ont i magen. Levande ljus medan regnet smattrade mot lusthustaket. Hur trevligt som helst!

I detta nu är det läggdags och dags att logga ut för dagen. Imorgonbitti väntar frukostdejt och resesnack med
Linda, och eftersom fröken Tellström snart kommer bege sig av till Malaysia står jag gärna till tjänst med lite restips och berättelser. Dessutom är jag ruggigt nyfiken på att höra om hennes tågluffsäventyr hon var med om nu i somras, så det blir nog en väldigt trevlig pratstund! Godnatt på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback