Sweet as candy

Det är egentligen märkligt vad trött man kan bli av att inte göra något särskilt. Ännu märkligare är det att man kan vara trött även fast man unnat sig en sovmorgon. Jag har vart riktigt trött hela dagen rakt igenom, det är väl det som jag egentligen vill komma fram till.

Mycket därför har dagen varit ganska lugn idag. I förmiddags mötte jag upp Björn och hans kompis Niklas inne i stan, och sedan var det presentjakt som stod på vårat schema. Imorgon stundar nämligen både dop och födelsedagsfirande för hela slanten, och nöjda med inköpen begav vi oss sedan hemåt. Även tv-spelet Litte Big Planet gjorde oss sällskap hem till Björn, och sedan var det spel så det stod härliga till! Jag är väldigt svag för plattformsspel med gulliga figurer (gärna sådana som kan hoppa runder och göra roliga ljud ifrån sig), så det var idel nöjda tillrop och hjärtliga skratt från min sida. Sött så att det gjorde ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback