Kaffekickat

Efter en dag som inte vart så rolig så räddades min kväll till det bättre med en genomtrevlig kaffestund på Ariman med Nina. Det var nog precis exakt vad som behövdes just nu - ett par timmars skitsnack, högt hysteriskt skratt och en hel del andra trevligheter. När vi dessutom hade druckit oss igenom det skyhöga kaffeglaset var vi båda ganska speedade och koffeinstinna, så på det hela taget var det en riktigt, riktigt trevlig kväll.

Kvällen har också inneburit en visit i Harlösa hemma hos mamma och pappa. Alldeles nyss lyckades jag (efter mycket om och men!) tysta ner mammas musikaliska (?) försök till tonerna från Nationalteatern, och imorgon står det bak på schemat för mig och min syster. Jag tänker mig ett riktigt grymt olivbröd, förutsatt att jag hittar ett riktigt grymt recept, och mer om detta lär dyka upp nån gång imorgon. Häng på låset, kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Björn

att du hackar ner på nationalteatern är bortom mitt förstånd, kultur ju! med K!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback