Hollywood ocensurerat

Idag var det stora rubriker som väckte mitt intresse i Metro.

...i kvällens avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar" får Anna Anka möta sin exmake, som hon har delad vårdnad om dottern Ellie, 7, med. Men när dottern ska överlämnas efter en helg hos sin pappa blir han arg över att Anna har ett tv-team med sig. Han kör iväg med dottern kvar i bilen - Anna följer efter.

Biljakten går över Los Angeles gator och Anna är väldigt upprörd över den kaotiska situationen.

De andra fruarna tar det något lugnare, med husletande och tillfixning av åderbråck.


Hur har jag egentligen kunnat undgå denna fullständigt geniala serie? När klockan slog 21 satt jag självklart bänkad för att bevittna infernot (dessutom tvingade jag Björn att kolla på det med mig!), och sedan dess har jag varit alldeles frälst. Kvalitets-tv, kära vänner, kvalitets-tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback