Gröthetsen

Jakten på allierade fortsätter på Björnberget. Mina lunchrutiner värver ständigt nya anhängare, och idag har jag lyckats utmana min chef på havregrynsgröt för morgondagen. Själva tillbehöret till de kära grynen är både valfritt och prestigeladdat - jag väljer russin och färska hallon och blåbär, sedan hoppas jag på det bästa!

Kvällens roligaste är för övrigt att mina bortresta föräldrar och morbror förärade mig och Björn med ett högst underhållande telefonsamtal direkt ifrån Turkiet. Samtalet innehöll både tyska dunderfraser och någonting som mest liknade hysteriskt tonårsfnitter, och har dom bara hälften så roligt där nere som det lät i telefonen är jag övertygad om att dom har en riktig höjdarresa. Det unnar jag dom verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wohooo back at ya!! (K) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback