En riktig jäkla tjejkväll

Här och nu är jag alldeles nyss hemkommen från en superhärlig hud- och make up-kväll tillsammans med Nina. Var hemma hos Ninas kompis på homeparty med alltifrån välkomstte till peeling och hudkrämer, och det var alldeles genomtrevligt och himla roligt. Under kvällens gång fick vi prova på en hel del produkter från märket Mary Kay, och det blev en hel del underhållande diskussioner och en hel massa sköna tips.

Kan verkligen rekommendera det för alla - en skön och avslappnad kväll i hemmamiljö med en hel del skratt och galet tjejsnack. När det var dags att vända hemåt var både jag och Nina överentusiastiska och bokstavligt hoppade runt medan vi belåtet njöt av den numera överlena huden. Nu är jag alldeles exfolierad, återfuktad och allmänt behandlad - och det känns riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Mona

Kan du berätta mer? Jag håller på att planera in en födelsedagsfest nämligen. kram vännen

2009-10-28 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback