Czech it out!

Nu var det klappat och klart - den 18 december drar jag och Madde iväg på en efterlängtad weekendtripp till Prag och Tjeckien!

Lågprisbarometern på WizzAir genererade i svinigt billiga biljetter, så varför inte passa på när man har möjlighet? Mellan den 18-20 december kommer jag besöka mitt tjugoförsta land i ordningen, och det kommer nog bli hur sjukt grymt som helst. Jag och fröken Nilsson har som vana att försöka dra iväg nånstans med hyfsat jämna mellanrum, och vart vi än i världen vänder brukar det alltid skapas oförglömliga minnen. Jag behöver väl bara nämna
London -08 och Polen -09 för att förklara vad vi pratar om, och jag är alldeles övertygad om att resan till Prag kommer bli minst lika minnesvärd. Längta, längta, längta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback