Från Sturup och till Afrika

Igår var det dags för Björns examen på flygledarutbildningen, och jag var verkligen stolt som tuppen när han fick mottaga sitt diplom och certifikat. Var riktigt kul att vara med och dela den här dagen med honom - och jag älskar dig av hela mitt hjärta, Björn!

Kvällen fortsatte med konsert med Lars Winnerbäck, och när jag och Madde hade befunnit oss i vårt musikaliska lyckorus och spelningen gick mot sitt slut mötte vi upp Björn för vidare utgång. Trots att kvällen tog en hel del oväntade vändningar blev det i slutändan en mycket rolig (och högst oförglömlig!) kväll på KB, och framåt småtimmarna somnade jag och Björn illa kvickt då vi la huvudena på kudden.

I detta nu håller jag på att göra mig ordning inför kvällens stundande tillställning. Det vankas etiopisk afton hemma hos Loella i Malmö, och jag håller just nu på att vända ut och in på garderoben på jakt efter något afroinspirerat. Hittills har det bara genererat i ett träarmband och något som är slående likt ett par skandinaviska brallor - men bara fantasin sätter som bekant sina gränser. Fortsättning pågår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback