En bokslukerskas bekännelser

Jag trodde aldrig att jag skulle hamna där i träsket. Trots alla lovord och kritikerrosade omdömen hade jag mer eller mindre bestämt mig för att inte svepas med. Jag ville intala mig att den där vampyrgrejen inte var min grej för fem öre, att jag hade genomskådat bluffen och att jag inte skulle läsa. Oavsett alla påtryckningar och oavsett alla tips och recensioner.

Tidigare har jag bara fnyst åt tanken, kastat nedklankande kommentarer och vart allmänt anti. Nu sitter jag och lusläser varenda sida, låter mig svepas med i litteraturmagin och njuter för fulla muggar. Och allt det där för Twilight-fenomenet. Vem hade kunnat ana det, liksom?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Går inte att värja sig, för bra!!

Och på söndag ska jag se new moon :D

2009-11-17 @ 03:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback