Älskling det är livet som leker, det leker med oss nu

Fredag igen och helgen är på ingång. Har alldeles nyss vart nere på stan för en tur på biblioteket och min jakt på kurslitteratur. Religionskursen jag ska läsa börjar ju på tisdag nästa vecka, så det gäller ju att ladda upp med alltifrån livsåskådningsteman till texter om det dära mångreligiösa Sverige.

Idag släpptes dessutom kents nya platta Röd - vilket har varit ett efterlängtat skivsläpp för den kentfantast jag är! - och nu när jag kom hem låg där en glädjande kartong från cdon.com. Naturligtvis har jag snabbt som attan sprungit upp för trappuppgången och kastat mig in genom min dörr till lägenheten, och i detta nu dånar skivan högt från mina högtalare. Det låter riktigt jäkla lovande, och jag ser verkligen fram emot den kommande turnén där vi ser dom i Malmö Arena den 14 mars. Älskling det är livet...



Kommentarer
Postat av: Johanna

oj, visste inte att de släppt en ny platta. Vilken tur att du håller mig uppdaterad om vad som försigår på andra sidan atlanten brumm!

2009-11-17 @ 03:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback