Tentahysteri

Hemtentan går sakta men säkert mot en bättre form. Imorse var jag faktiskt uppe redan nio-nånting-snooze-halv-tio, och sen har jag varit vråleffektiv och skrivit närmare en fjärdedel av jobbet. Trots det lämnar min koncentrationsförmåga en hel del kvar att önska. Allt för ofta kommer jag på mig själv med att ha slagit upp en ny flik på nätet, klickat in mig på Facebook eller kollat min mejl. Bara just för att någon faktiskt kan ha kontaktat mig, och då vore det ju både synd och skam att skita i det. Det ska däremot tilläggas att jag är riktigt snabb att klicka ner det sen igen, men eftersom jag sekunden efteråt befinner mig där igen blir det säkert plus-minus-noll. Under ett par timmar har jag i alla fall haft mobilen avstängd och avskärmat mig från allt vad kommunikationen heter, så kanske borde jag göra ett ryck och även koppla bort mitt bredband. Fast å andra sidan kan jag ju bli illa tvungen att kolla nåt på Google...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback