Regressionen är på g!

Boken är utläst och mitt i detta nu upptas all min energi och kreativitet av förberedelser för morgondagen. Fredagkvällen bjuder nämligen på personalfest (i djurparken!), och som om inte detta vore nog kommer festligheterna att kryddas av temat kring "Ungdomens källa". Samtliga Sodexoarbetare kommer nämligen, som genom ett trollslag, att förflyttas x antal år tillbaka i tiden och återgå till barndomens bekymmerslösa dagar. Därför håller jag på att leta igenom såväl skrymslen som vrår efter en rättmätig outfit, och för att återspegla mitt yngre jag till fullo kommer jag att mixmatcha hejvilt. Alldeles nyss kom jag på mig med att fnissa lite löjligt för mig själv åt mina gamla paltor som åter ska få möta morgondagens ljus. Det kommer bli en sjukt nostalgisk afton!

Kommentarer
Postat av: Björn

Bilder utlovade, det ser vi fram emot ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback