OV Beachhandboll

Oj, vilken härlig dag jag haft! Vi har vart i Helsingborg och spelat OVs beachhandbollsturnering från tidiga morgonen till sena kvällen, och det har varit en underbar dag med massor av handboll och sol. Alldeles nyss kom jag hem och kastade mig in i duschen, och ungefär samtidigt som detta blev jag också plötsligt varse om att solen tagit rätt rejält idag. Jag har nämligen berikats med ett vitt, bestående linne över hela min rygg (!), och både kinderna och näsan lyser rött och härligt. Närmare rapport om dagen dyker upp nån gång imorgon - nu är jag nämligen så trött och sliten att jag tänker stupa i säng. Jäklar, vilken träningsvärk jag kommer vakna upp till sen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback