Emmis dag idag

Mel. "Per Gessle - Födelsedag"
Emmi: idag är det din födelsedag
- HURRA!

Mel. "Alice ?!"
Emmi, Emmi - who the fuck is Emmi?

Mel. "Kramsången"
Hon är vår största skatt
Hon gör vårt hjärta glatt
Och när vi kramas är hon vår
Vår kramis, vår kanin

Du är så söt jag blir så glad
Vi kan kramas varje dag
Du är så söt och det jag vill
Är att få en kram-kram till

Mel. Tommy Nilsson - Öppna din dörr

Känn ingen sorg, för vi kom till Göteborg
Där du kom och öppna' din dörr
Och allt blev som förr

Mel. Morgan och Lasse - Tippen

Emmi, här vill vi stanna kvar
För att, vi gillar dig så bra
Emmi - hurra, hurra, hurra!
För det är din dag idag!

Det här är allt ifrån Göööteboorg. Jag och Joppe är nog fasen värst. Men nån får ju vara det. Nån får dra lotten. Och SOM vi drar!  OCH: JAG VANN BILJARDEN!!! Nån ska ju göra det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH, din berömda biljaaard :P du vann visst:P GOODIIEE baaabe ! <3<3 te duaa

2009-03-08 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback