Confessions of a shopaholic

Idag har våren uteblivit. Det har vart grått och kallt hela dagen, och hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var oktober (antingen en aning tidigt eller kanske ett tag försent). Därför har jag pluggat idag. Det har inte funnits något annat, så då var det skönt att jag kunde få det gjort. Utan undanflykter, helt och hållet.

Som sagt så innebar ju gårdagen en kväll i Lund med mys och bio. Jag och Madde lyckades först och främst att utmärka oss på Ebbas, och sen så blev det bio. En shopaholics bekännelser var en härlig chic-flick som bjöd på många skratt, men i ärlighetens namn är böckerna självklart mycket bättre. Så är det ju dock alltid - alla vet ju att böckerna alltid är bättre än filmerna. Till det påståendet finns det inga undantag. Och på tal om ämnet så kommer ju pocketversionen av den fjärde boken i serien, En shopaholic får en syster, ut i nästa månad. Den är självklart redan bokad, så här har vi en som längtar!

Ikväll blir det middag med familjen och efter detta lutar det mot Lund med Björn. På tal om det har jag ansvaret för utnämnandet av "dagens låt" idag. Spotifys register ska genast kollas upp!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Vem är Björn? :P

2009-03-22 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback