Thank god it's Friday

Stress stress stress, nu är det snabba ryck innan jag åter ska iväg och tillbaka in till Lund. Känns som man nyss kom därifrån - hade fyra timmars föreläsning, vidare plugg och sen en runda på stan innan jag åkte med mamma hem igen. Nu har jag alldeles nyss grattat pappa som från och med idag kan titulera sig som pensionär. Det är ju naturligtvis inte någon titel som jag kommer kalla honom vid, men i alla fall. Jag kan i alla fall hålla mina tummar för att han aldrig kommer ta på sig den där beiga stickade koftan som är synonymt med ordet panschis. Gör han det så är botten väldigt nådd!

Som sagt var, stress var det, för nu är det bråttom att göra sig i ordning. Ska strax ta bussen in till Lund för att restaurangkäka med Madde, och sen blir det bort mot Filmstaden för att möta upp Emelie och Caroline. En shopaholics bekännelser står på dagordningen idag, och med tanke på att jag verkligen har längtat efter att den skulle komma upp på bio (här har vi ett verkligt inbitet fan av alla böckerna!) så är förväntningarna riktigt höga. Recension dyker upp någon gång i framtiden - nu så bär det av. Ciao på er ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback