Schlageryran inledd

Jäääklar, vad bra vi spelade igår! Det var en riktig kämparmatch som helt klart är vår bästa för säsongen, och efter 60 minuters avverkat spel stod vi som segrare mot EIK. Vi satte dit Eslöv!!!!!!!
Vilket jubel det blev alltså, den här segertriumfen kommer man leva på länge!

Som ni säkert förstår kunde inte min helg ha inletts på nåt bättre sätt, så nu hoppas vi på att det fortsätter i samma positiva anda. Idag är det ju dagen D - lördagen den 14 mars, och dags för finalen i Melodifestivalen. Uppladdningen har självklart redan börjat; Spotify matar fram slagdänga efter slagdänga och jag kommer på mig själv med att bli alldeles löjligt lycklig inombords. Ja, jag är en schlagernörd. En tvättäkta sådan. Och jag erkänner det.

Ikväll blir det spel- och schlagerkväll i Malmö, men först är planerna att ge mig ut i det fina vårvädret. För idag känns det verkligen som om det är vår på riktigt, i alla fall i Harlösa.

Däremot är jag fortfarande kluven om vilket bidrag som jag helst skickar till Ryssland. Eller vänta, jag hejar ju på Malena Ernman med
La Voix, fast å andra sidan skulle jag ju inte må dåligt om någon av Sofia, Måns eller Emilia tog hem det. Usch, vad svårt det blev! 20.00, svenska folket. Missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback