MYG

Nyss hemkommen från jobbet i Malmö, och för den som undrar har jag tillbringat min kväll i telefon tillsammans med ett okänt antal innebandyföreningar runt om i Göteborg. Det har varit väldigt trevligt. Riktigt kul att så många var intresserade och positivt inställda till Malmö Youth Games, så nu hoppas vi på att det blir ett kanonarrangemang till sommaren.

Kvällens roligaste var nog ändå när Stefan, för att försäkra sig om att jag hade allt klart för mig i huvudet, bad mig nämna skillnaden mellan innebandyn och de andra sporterna i turneringen, vartefter jag tvärsäkert hävdade att distinktionen i fråga inte kunde vara något annat än att denna sporten, till skillnad från de andra, spelades med klubba. Det förflöt därefter någon sekund av tystnad, vartefter Stefan försiktigt inflikade att skillnaden i fråga handlade om åldersklasser, och inte alls nånting om hjälpmedel. Därefter utbröt ett massivt asgarv i lokalen. Linda hade gjort det igen!


Kommentarer
Postat av: Linda

och OJ vad jag stör mig på att jag inte är hemma under malmö youth games...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback